Sunday, September 2, 2012

::. cikgu vs engineer


"Besar nanti saya nak jadi engineer, cikgu."

Siapa yang melahirkan siapa?

Apapun, saya tidak pernah mengkritik mana-mana kerjaya, jadi sekurang-kurangnya tolong fahami kerjaya saya.

5 comments:

padin said...

semua kerjaya ada risiko, kekuatan masing2.. aku setuju tak perlu kritik2.. semua saling berkait..

Fayz Akmar said...

awak cikgu, saya engineer. swit kan? ;p

haikal blank said...

wow. kritikan 'engineer' tu memang macam hape aku bacanya.

sebagai anak muda yang pernah bergurukelaskan mak sendiri, aku tumpang sedih dan kasihan pada mereka yang tidak tahu mengenal untung itu.

tak lawak pun pada aku.

teja said...

Persepsi skeptikal. Sabarlah.
Macy ada tumblr? mahu follow. hehe

AkuMuzikFilem said...

macy cikgu bahasa kan?