Wednesday, September 28, 2011

::. aku sayang kamu

Kalimah yang sering aku ucap tapi kau kata kau sudah tahu sekian lamanya, hakikatnya kau belum fasih lagi apa maknanya, dan kau masih belum faham sejauh mana aku maksudkannya.

11 comments:

Ammar said...

untunglah sape yg dpt aku sayang kamu tu..

Fay said...

ade button like tak kat sini? =D

delarocha said...

kalau terlalu sering di ucap.. akan hilang magicnya

oshinz said...

dia tidak bodoh tapi mungkin kurang pasti dengan perasaan sendiri. =)

monologtinism said...

yang penting rasa dalam hati.
tidak kira sedikit atau berulang diucap, jika rasanya ada maka tetap sama

masaalahnyaa rasa itu kemana? kan
ni nak marah ni
er

RastaMat said...

ucapan itu juga perlu pemahaman rapi..

JIJI YU said...

tu la pasal..aku sekang ni pon keliru..nak gitau cmne aku takleh nak cintakannya

Cik Jannah said...

takut nak sebut dah.

HEROICzero said...

delarocha , agreed .

Pembunuh Tanpa Bayang said...

mahu disayangi juga...

intan.maisarah said...

i love you