Friday, April 15, 2011

# tanpa identiti

sapa yg add, tanpa identiti ; terlalu lah poyo. wahai budak kecik, ko terlalu byk menonton hagemaru ni. bertaubatlah, sekali sekala tontonlah ninja boy atau fukuchan.
#tulisan abg dakwatbasah
*beliau cukup mengenali ska, yet masih tidak approve ska di mukabuku. faham kenapa? dan sebenarnya entah mengapa ska amat segan dengan kekantoian dengan beliau di semesta ini. mungkin kerana beliau bukan sekadar blogger tetapi penulis. yang penting beliau sudah pandai bermain nuffnang. boleh lah beliau belikan peti sejuk hadiah di kenduri nasi minyak nanti.

11 comments:

Faaein Himura said...

takut kantoi? mesti ada cite sbaliknya ni.. hahaha..

theRandomcraps said...

keh keh keh.

beautiful_rose said...

mmg ramai org2 pelik yang tidak dikenali add secara tiba2.malas nak layan.sudahnya ignore jerk....

skandaLdariLangit said...

@Faaein Himura
kerana mungkin ska sebenarnya bukan begini....

KHRLHSYM said...

=.= siapa salahkan ska?

e. indah said...

kemduri nasi minyak saper ? ska nak kawen ker?? ; p

khairul antasha said...

masing2 ada sbb tersendiri kenapa identiti tak didedahkan..

JIJI YU said...

uih..high demand ko ni..petisejuk yek...

intan.maisarah said...

:) ....

KHRLHSYM said...

ska;

Mungkin tiadanya identiti saya ini kerana saya telah meletakkan nama sebenar di blog, itulah identiti saya; yang berada di kad pengenalan, yang saya gunakan untuk mencari perkerjaan, yang saya gunakan dalam semua hal kehidupan saya.

ska;

harap kamu tidak dipersalahkan, sebenarnya memang saya bersedih kerana dengan nama sahaja tidak memandai untuk dipercayai. saya homosapiens yang sensitif. tidak mahu menunjukkan muka bukan sebab mahu menembak, ada manusia letakkan muka kerana mahu dikenali dari rupa tapi bagi saya; cukuplah dengan penulisan bagi blogger picisan seperti saya.

ska;

pasal penutupan buku bermuka itu bukan kerana kamu walaupun ada sedihnya saya disitu tetapi pada asasnya kerana idea, oleh kerana satu perkataan sahaja seorang pemikir akan memanipulasi hingga keluarnya satu idea lainnya. tutupnya buku bermuka itu kerana pemikiran yang sangat bercelaru, dimana diri sebenar hampir disatukan disitu. Bagi saya cukuplah kalau menjadi rakan dunia ini dari dunia lagi satu; kerana dunia lagi satu banyak sahaja cacat celanya; banyak sahaja cara untuk memutuskannya. saya tahu saya tidak berlaku adil kerana tidak menunjukkan muka. tapi bagi saya muka saya ialah penulisan saya didunia ini. mungkin pemikiran hari ini sangat beza dengan masa hadapan, kerana jawapan itu sentiasa berubah-ubah dan tiada yang tetap.

ska;

*hulurkan tangan kanan, harap kamu menyambutnya.

Woofer Storm said...

menyembunyikan diri mgkn takut untuk dicaci..mgkn ada sebab yang lain,kerana pendapat mnusia yang berbeza,meghasilkan fikiran yang tak sama..119 kat sni..